sunnuntai 26. elokuuta 2012

ooh i gave you my heart

 Tyhjensin vaatekaappini pari päivää sitten, koska muutamme. En todellakaa tajunnut et mul on niin paljon turhaa tavaraa..heitettiin varmaan 3 jätesäkillistä tavaraa pois..

 Timantit radiokirppikseltä 2€

 Paita radiokirppikseltä 1,5€

 Neule radiokirppikseltä 1,5 €
Paita radiokirppis 5€

Heippa kaikille! :) Olin pe-la Hennalla yötä ja meillä oli todella hauskaa! :) Paitsi jos ei lasketa sitä mitä tapahtui perjantaina anttilassa..se sai meijät oikee kunnol pois tolaltaan..no ei siitä sen enempää.
Lauantaina päätimme mennä radiokirppikseltä ja sieltä löytys noi ihanuukset! :) Sen jälkeen Henna saattoi mut kotiin ja sitten menin softaamaan. En kyllä kauheesti tehnyt siellä mitään, koska mua pelotti hieman :D Niin mä sitten istuin tunnin metsässä ase kädessä kunnes kaverini suostui heittämään mut kotiin! :D Tänään oon ollu todella väsyny mut menin kuitenkin harkkoihin ja illalla meen vielä Annalle! Oon ihan paineissa koska meillä on tiistaina koulukuvaukset ja en yhtään tiiä mitä laittaisin päälle! Mulla ei muutenkaan koskaan onnistu ne kuvat..ehkä sitten tiistaina onnistuu;) Huomenna värjätään mun, Hennan ja Mirkun hiukset! :) Ei mulla muuta! Anetta xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti