lauantai 6. lokakuuta 2012













Päätin tällä kertaa kertoa mun isoveljestä ja pikkuveljestä.
Mun pikkuveli syntyi 29.05.2010 ja hän on nyt 2-vuotias :) Ollaan hänen kans läheisiä mutta ei nähä enää kovin usein koska hän asuu vantaalla :( hänen kans ei oo aina helppoa mutta huolimatta siitä hän on silti ihana enkä pystyis kuvittelemaan mun elämää ilman häntä 



Mulla on myös isoveli joka on 23-vuotias ja ollaan hänenki kans tosi läheisiä, mutta mul ei oo paljon kuvia hänestä koska ei nähdä kovin usein :( Hän harrastaa jalkapalloa ja on pärjännyt siinä hyvin ja pääsi myös todella hyvään joukkueeseen!:) 
Hänen kans on aina helppo puhua ja hän tietää musta kaiken ja mä hänestä 

Kuvia on tällä kertaa paljon, mutta toivottavasti piditte tästä postauksesta!:) Ehdottakaa  myös jotain postausideoita kun en itse niitä aina keksi! :D 
Anetta xo

4 kommenttia: