perjantai 22. helmikuuta 2013

aiaiaiiiii







Voiei nyt tää postaaminen ei oikein suju....kamera on todella vähäisessä käytössä ja kuvaan enemmänkin kännykällä. Olin hiihtoloman alussa Virossa, kamera oli mukana, enkä koskenut siihen matkan aikana kertaakaan...hyvä minä! Panostin kuitenkin tänään ja otin teille kuvia mun joistakin ostoksista, kuvista puuttuu kylläkin kaksi paitaa ja mun uuden valkoiset converset!! Oon ihan totaalisesti rakastunut niihin ja toivon että ne pysyis aina tommoisina valkoisina :D
En oikein tiiä mistä kirjottaisin koska ei täällä oo oikein mitään ihmeellistä tapahtunut. Olin pikkuveljen kanssa Virossa enkä viihtynyt ollenkaan joten tultiin aikasemmin kotiin! Teksti pätkii ja pahasti joten lopetan tän kirjoittamisen ja saatte vaan nauttia näistä kuvista XD Oisko teillä jotain postausideoita? ehkä ne sais mut innostumaan enemmän tähän bloggaamiseeen! :) Nyt nauttikaa tästä viikonlopusta ja rentoutukaaaaaaaaa! Moikkelis,
 Anetta xo 

1 kommentti: