sunnuntai 9. syyskuuta 2012

have a nice life baby


Heippahei! En oikeestaan muista yhtään mitä oon tehny..sain ainakin TET-paikan prismaan ja oon ihan tyytävinen siihen! Perjantaina olin kipeenä, sitten Lauantaina mentiin Annan kanssa puntille ja illan vietin Hennan ja Mirkun kanssa. Tänään eli siis sunnuntaina äiti tuli täällä käymään ja käytiin ostamassa mulle noi ihanat converset<3 ja noi ihonhoito jutut. Yritin myös jotenkin vaihtaa mun huoneen järjestystä mut en oo mitenkää tyytyväinen tähän..haluisin sisustaa tän kokonaan uudelleen eli siis ostaa uudet huonekalut yms. Mut yritän nyt ainakin tyytyä tähän. Ens viikonloppuna pääsen Helsinkiin shoppailemaan ja käyn myös katsomassa äitin uutta asuntoa, jeii! Tulin äsken lenkiltä ja ajattelin lukea nyt läksyt kunnolla huomista päivää varten, mutta ensin käyn suihkussa! Hyvää iltaa kaikille, Anetta xo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti