maanantai 17. syyskuuta 2012

heissan taaaaas:)


1. Pitkät/lyhyet hiukset, blondi/brunette? Pitkät ja tummat:)
2. Oletko hyvä koulussa? Ihan perus:) mun keskiarvo oli 8.9 mut haluisin vähän nostaa sitä:)
3. Minne haluaisit kaikista eniten matkustaa? New Yorkkiin!!! Se ois niin unelma:) ja vaikkapa koko maapallon ympäri:)
4. Unelmapoika tai -tyttö? Semmonen ihana, luotettava, iloinen ja komea:)
5. Lempivärit? Tykkään aika monesta mutta liila! :)


6. Sun parhaimmat ystävät? Anna on mun paras ystävä:) Ja sitten myös Henna, Pihla, Jossu ja Mirkku:)
7. Jääkiekko vai futis? Futis koska futarit ovat niin ihania:)
8. Minkälainen on sun pukeutumistyyli? Varmaan semmonen perus, samanlainen kun muillakin nuorilla!
9. Minkälaisesta musiikista tykkäät/ Mistä tulee hyvä fiilis? Kaikki meneeee:)
10. Lempi vaatekauppa? ei mulla oikeen oo semmosta lempparii mut Zaras on aina ihania vaatteita!


11. Lempi blogit? Ei oo lempparii!
12. Sano kolme hyvää & huonoa puolta bloggaamisessa. Välillä tää on todella hauskaa koska voi kirjoittaa kaikesta mistä haluaa ja laittaa tänne kivoja kuvia ja on kivaa aina lueskella näitä blogeja sitten vanhempana:) välillä ei oikein ehdi postailla ja mä en kauheesti kanna kameraa mukana enkä ota kauheesti kuvia.
13. Minkä arvosanan 1-10 antaisit elämällesi juuri nyt? Miksi? Ehkä 5-6 koska kaikki mitä on tapahtunut mutta toivottavasti se nousis tonne kasiin! :) 
14. Jos teil on tosi huono päivä, niin mikä piristää teit varmasti ? Kaverit ja perhe, pikkuveli:)
15. Mitä mieltä oot kaikista teko jutuista? Semmoset lyhyet tekokynnet on kiva ja mulla ittelläni on ollu semmoset ja tykkäsin niistä todella paljon:) aika monella on nykyään ripsienpidennykset ja musta ne on ihanat! :) haluisin ittellenki kans :)   

16. Kerro itsestäsi joku yllättävä juttu mitä sun lukijat ei vielä tiedä susta! En sit tiiä et tietääks ihmiset tän vai ei mutta oon virolainen ja oon asunu 2 vuotta irlannissa ja muutin 4.luokalla suomeen:)
17. Mikä on suurin unelmasi ? Aiotko toteuttaa sen ? Sen et muuttaisin New Yorkkiin ja saisin hyvän työpaikan ja ihanan perheen ja 2 lasta!:) Ja joo todellaki!
18. Tykkäätkö käydä ulkona syömässä? Lempi pikaruokapaikka? Juu tykkään välillä:) Ja subway on ihana:)
19. Kuinka pitkä oot ? Minkä pituinen haluaisit olla? 156 ja haluisin olla vähän pidempi:) mut nyt oon tyytyväinen tähänkin vaikka mua usein huomautetaan siitä että oon lyhyt :/ se on ärsyttäväää..
20. Mitä tekisit jos voittaisitte lotossa? Antaisin perheelleni ja ostaisin vanhemmille ihanan talon ja sit ittelleni kans jotain kivaa:)

21. Mitä haluaisit muuttaa sun blogissa ? Haluisin parantaa näita mun postauksia ja kuvia! :D Ne ei todellakaan oo mitään hyviä ja yritän parantaa asiaa:) (Y)
22. Mitä tykkäät tällasista haasteista ? Onks nää kivoja/turhia? Juu tää oli must vaik kuin kiva, tykkään aina vastata tämmösiin kysymyksiin! :) 

2 kommenttia: