tiistai 8. tammikuuta 2013

Be yourself, everyone else is already taken





Tossa on nyt joitakin aika huonoja kuvia mun lahjoista/ostoksista. Noi saappaat, hiustuotteet, puuterin ja sutin ostin itse. ostin myös 2 neuletta, laukun, paidan ja topin mut en saannu niistä ollenkaan hyviä kuvia :/ 
. Tänään mulla oli siis toinen koulupäivä ja se sujui vielä paremmin kuin ensimmäinen! huomenna meen ostamaan kuntosalille kuukausikortin ja rupean nyt oikeesti käymään siellä ja YRITÄN olla herkkulakossa. se ei multa kyl tahdo oikeen onnistua :D mutta jatkan tästä nyt eteenpäin, moikka kaikille, Anetta xo 

4 kommenttia:

  1. oi hyvä et sulla menee se koulu hyvin ja luokka oli kiva!! :) mun uus luokka taas on täysin erillainen ku mä ja tuntuu et roikun vaa parin mukana vaikka ne pari onki tosi kivoja keiden kans oon!:-) kai vaa kestää tottuu et kaikki uutta ja luokka ihan vanhan luokan vastakohta! tsemppii jatkoo!:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos henna!:) Nii munki on pakko viel vähän tottuu ku kaikki on iha erilaista ku ennen mut ainaki alku on sujunu tosi mukavasti:) kiitos samoin, sullekkin!

    VastaaPoista
  3. Anna onko sun isän nimi Tommi tai Tommy?

    VastaaPoista