maanantai 7. tammikuuta 2013

Heissan heissan heissulivei


Mulla ei nyt oo enempää kuvii...:( Mutta mun loma meni aika hyvin! Olin perheen ja kavereiden kanssa ja ehtisin käymään myös virossa. Oli tosi mukava reissu mut ikävöin koko ajan takaisin kotiin! Tänään mulla alkoi koulu ja ekapäivä uudessa koulussa meni tosi hyvin! Päivä alkoi todella hyvin ku meinasin ekaks mennä väärään luokkaan mut onneks luokanvalvojani pelasti mut :D aamulla mua jännitti pikkasen mennä uuteen luokkaan, koska en tienny ollenkaan millaisia ihmisiä siellä on mutta onneks luokkani oli tosi mukava! Koulun jälkeen tulin kotiin ja oon vaan nauttinu yksin olemisesta..ihanaa! Meillä on tääl vähän ahdasta koska meijän isoäiti muutti vähäksi aikaa meille, jonka takia ollaan kaikki vähän riidoissa ja kaikki on vähään ärsyyntyneitä:D ja en tiiä oonko kertonu tän jo mutta kaikenlisäksi oon vielä mun ihanan 2-vuotiaan pikkuveljen kanssa samassa huoneessa..nyt kun koulukin alkoi niiin yritän panostaa enemmän tähän blogiin ja kaivan mun kamerankin kaapista esille! oon ihan rakastunut tähän mun uuteen kännykkään ja oon vaan kuvaillu sillä ja unohtanu kameran ihan kokonaan :D mut nyt yritän panostaa enemmän! 
Hyväääää koulun alkua teille, mooikkkaaaaaaaa ;-) 

2 kommenttia:

  1. Mikä puhelin sulla on?:) nii ja onks sulla instagramia?;)) onnee muute sinne uuteen kouluun!! ;)

    VastaaPoista
  2. Iphone 4s, anetttaaa :) kiitos paljon!

    VastaaPoista