tiistai 1. tammikuuta 2013

uusi vuosi uudet kujeet







 

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!
Pitkästä aikaan mäkin täällä blogin puolella kirjottelen... Musta tuntuu että pitäisi hankkia joku kätevämpi kamera koska mä en yksinkertaisest jaksa kantaa tota järkkäriä aina mukanani.
MUTTA mä tein uudenvuoden lupauksen, että postaan aktiivisesti ja panostan noihin kuviin ettei ne ole mitään ipod kuvia jokakerta. Lisäksi mä ajattelin että olisin ainakin tammikuun ilman herkkuja ja alottaisin oikeen kunnon kuntoilun yms. koska musta tuntuu että oon lomalla syönyt niin paljon enkä oo voinut tehdä oikeen mitään koska mulla meni nilkasta nivelsiteet.. Onneksi kohta loppuu urheilukielto ja pääsen taas treenaamaan! Mutta asiasta toiseen. Vietin siis uutta vuotta Juvan luona ja oli kyllä tosi railakas ja hauska ilta! Ammuttiin raketteja kiitettävästi ja syötiin, juotiin...
Kuviakaan mulla ei kamalasti ole ja suurin osa niistä ei sitten ollut mitään julkasukelposia.Ilta vierähti tosi nopeasti ja puoli kolmen aikoihin lähin kotiin päin. Tänään varmaan makoilen vaan sängyssä enkä tee yhtään mitään....Nyt vielä kysäsen että oisko teillä ehdotuksia millasia postauksia, teenkö ihan normaaleja päivän tapahtuma postauksia vai jotain erikoisia? :)
Tähän loppuun vielä tommonen kappale mistä tulee UV party mieleen, toivottavasti teillä kaikille oli ihana uusi vuosi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti