sunnuntai 20. tammikuuta 2013

We shared a moment that will last til the end

Hei taas pitkästä aikaan! Siinä teille kauniita kuvia viime päiviltä. Oon viettäny paljon aikaa Oonan kans ja tuntuu et oltais tunnettu jo ikuisuus :o Tykkään olla tääl ihan hirmuisesti ja en haluis millään uskoo et aloitin täällä koulun vasta viime viikolla...niin ihmeellistä! Oon löytäny täältä paljon uusia kavereita ja oon tutustunu ihaniin ihmisiin eli life is good for a change ;) Kotona asiat sais kyl sujuu vähän paremmin, mutta täytyy olla positiivinen ja toivoa vaan parasta :) 
Käytiin viime viikolla ostamassa salille kuukausikortti ja aion nyt oikeesti panostaa ja saada itteni kesäkuntoon! Tää epäterveellinen ruokavalio saa luvan muuttua terveellisemmäksi, mut tuntuu et tahtoa ei riitä tarpeeksi :D en pysty sanoo minkäänlaisille herkuille ei ja syön vaikka ei ole nälkä.. Täytyy vaan ottaa itteni niskasta kiinni ja lopettaa! Tehtiin myös sopimus et kun kuukaus tulee täyteen, yllätetään ittemme jonkinlaisella ''palkinolla'' eli siis mennään kosmetologille ja hemmotellaan itteämme, joten ehkä se sit vähän auttais ja oisin tänä vuonna oikeasti hyvässä kesäkunnossa :D 
Viikonloppu sujui kivoissa merkeissä; perjantaina vietin ihanan koti-illan, lauantaina mentiin poikien kanssa jumboon, sitten oona tuli tänne ja mentiin ajelee :) Oppisin myös ajaa mautoo ja olin oikeesti tosi hyvä ajaa!!! :) Mentiin jerelle yöks ja nyt sit tulin kotiin ja ajattelin ottaa kunnon päiväunet, että jaksaa taas aloittaa koulunkäynnin huomenna :) 


En unohda taas pyytää anteeksi, kun näissä mun postauksissa tuntuu olevan vaan kännykkäkuvia mut oon ihan koukus tohon puhelimeen enkä oo kaivannu kameraa esiin täällä kertaakaan :D  
Nyt taidanki mennä nukkumaan, ku tuntuu silt et oon tulos kipeeks.. 

IHANAA, HILJAISTA JA RAUHALLISTA SUNNUNTAITA KAIKILLE, xo Anetta 

2 kommenttia: